SON İHALELER

HAVA DURUMU

ELBİSTAN HAVA DURUMU
A+ -A 01.09.2013 - 23:33

Kemal Eker, AK Parti’den aday adayı

Kemal Eker, AK Parti’den aday adayı
Kemal Eker, AK Parti’den aday adayı

Politika

Ekinözü’nde 2 dönem belediye başkanlığı yapan Kemal Eker, 2014 yerel seçimlerinde AK Parti’den Ekinözü Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu söyledi.


            Ekinözü’nde 2 dönem belediye başkanlığı yapan Kemal Eker, 2014 yerel seçimlerinde AK Parti’den Ekinözü Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu söyledi.

            Görev yaptığı süre boyunca Ekinözü ilçesine birçok hizmet yaptığını ifade eden Kemal Eker, “Yıllardır Ekinözü’nde taş üstüne taş konmadı. Bu kötü gidişe bir son vermek gerektiğini düşünerek tekrar aday adayı oldum. 2 dönem belediye başkanlığı yaptığım için belediyecilik konusunda birçok aday adayı arkadaştan daha tecrübeli ve deneyimli olduğumu düşünüyorum. Mevcut iktidar ve iktidar mensupları ile 30 yıldır siyaseten iyi ilişkiler içinde oldum ve tekrar belediye başkanı olursam herkesten daha iyi hizmet ederim düşüncesindeyim. Büyükşehir olmanın nimetlerinden Ekinözü’nü en yüksek seviyede istifade ettiririm” dedi.

Eker, “Ekinözü ve köyleri ile hep birlikte huzur içinde yaşayacağımız bir Ekinözü hayali için tekrar bu ağır ve zor göreve talip oldum. Tüm sorunları sırtlamak için evvel yüce yaradan, sonra Ekinözü halkının izni ile bu yola çıktım” diye konuştu. 


34907 Okuma

YORUM EKLE Haber Yorumları ( 102 Adet)

KEMAL EKER BAŞKAN 21.10.2013 23:01
Kemal abi öncelikle tebrik ederim ilçemiz adına güzel bir karar çıkar inşallah .. sonrasında senin için çalışan emek sarf eden insanlar var biliyoruz bunu çekemeyenler de var belli ki sorun değil sen seçilmesen de biz desteğimizle göstereceğin istikamette devam ederiz
AHMET ÇAVUŞLU 16.10.2013 21:51
KEMAL ABİ YENİ HABERİMİZ OLDU HAYIRLI OLSUN ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN DESTEĞİMİZ SENİNLE EKİNÖZÜ İÇİN EN DOĞRU KARAR HER KESİMDEN OY ALABİLECEK EN DENEYİMLİ ADAY
ahmet sag 15.10.2013 23:49
Kemal eker beyin başkan olmasını çok isteriz allah yolunu açık etsin
doğrucu davut 30.09.2013 23:16
Buraya yazılanların çoğunu aynı kişinin ürettiği çok belli.Dikkat ederseniz aynı gün içinde yazılan yazıların saatleri çok yakın.Ayrıca ya tamamen küçük harf ya da tamamen büyük harf kullanılmış.Yokse nedir bu Ekinözü reytingi böyle.
sinem 30.09.2013 20:30
tebrikler
AHMET 30.09.2013 12:31
KEMAL EKER BEYİ ELBİSTAN BELEDİYE BAŞKANI OLARAK GÖRMEK İSTERDİK.
ismet bulut 26.09.2013 20:12
İlçemiz için çalışacağını bildiğimiz için kendisinin nasıl bir insan olduğunu bildiğimiz için iyi bir pılitikacı belediyeci olduğu için başkan olmasını istiyoruz
hasan cemal usta 26.09.2013 20:10
muray bey kardeşim yaşın gereği ikinci dönemide birinci dönemi de yatırlamıyor olman çok normal ülkenin o zaman ki gücü ile şimdikini bir tutma yapılacak yatırımlar ancak kaynakla olur Kemal bey döneminde ki durumla son yıllar bir değil ki kim olsun ozaman buyrun yapıcı olun
murat güzel 23.09.2013 23:06
bu insanlardaki hırsı anlamak gerçekten güç insana sorarlar 2 dönem belediyecilik yaptınız ben ilkini yaşım gereği hatırlamıyorum ancak en son dönemi hatırlıyorum ne yaptınızda şimdi tekrardan aday oluyorsunuz sizin döneminizde bir eser yapıldı da sizden sonra gelenler mi yıktı klişeleşmiş sözler yok ekinözüyü hakettiği yere getireceklermiş yok ekinözü içler acısıymış hiçbir belediye başkanı ekinözüne bir şey yapamaz insanlar oturdukları yerden bele
ismet karacam 23.09.2013 22:44
kemal abimiz çok degerli bir insandır inşallah başkan olarak göreceğiz kendisini
mehmet 20.09.2013 16:07
ekinözü için kazanç olur...
mustafa bilgin 12.09.2013 20:22
Kemal abinin siyasetteki ve belediyecilikteki tecrübelerinin Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin yapılaşması ve Ekinözü için çok büyük katkılar sağlıcağı kesindir. Kahramanmaraş, Ekinözü ve kendisi için hayırlı olsu
nusret elagöz 12.09.2013 20:21
Saygıdeğer Kemal Ağabeyim. Sizi canı gönülden tebrik ediyorum.Aday adaylığınızın adaylığa, sonrasında da Başkanlığa ulaşmasını temenni ediyorum
leyla bulutlu 11.09.2013 18:20
adaylığınız hakkında daha detaylı bilgi edinmek isterdik ne hedefliyorsunuz tamam destek verelim biliyoruz ailenizi hizmetlerinizi şimdiki öneriniz nedir yinede desteğim elbette size
nurret 11.09.2013 18:04
zaman şimdi kemal ekere destek zamanıdır .
İSMAİL TÜRK 10.09.2013 23:05
EKİNÖZÜNDEN SEVGİLERLE SAYIN BAŞKAN OYUMUZ HELAL OLSUN SİZE
HAKAN ATEŞ 10.09.2013 22:37
DEĞERLİ İNSAN KEMAL EKER BEYİN BU KARARINI TEBRİK EDERİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM
AHMET 10.09.2013 22:09
HAYIRLI UĞURLU OLSUN
SADET 10.09.2013 18:02
kemal eker beyin aday alması umarım iyi olacak ekibiniz çalışıyor fakat sizide görmek istiyoruz
İBRAHİM EKİZ 10.09.2013 18:01
SAYIN BAŞKANIN DENEYİMİ İLE TÜM İLÇEMİZ KALKINACAKTIR GEREK ANKARA GEREK İSTANBUL DA HEREKSE KAHRAMAN MARAŞTAKİ YÖNETİCİLERLE YAKIN AHBAPLIKLARI VARDIR BUNLARI DA UNUTMAYALIM
hasan 10.09.2013 17:59
kemal eker deneyimli bir politikacıdır çözüm istiyorsak kalkınma istiyorsak bu tercih çok dogru olacaktır.
ekinözlü 10.09.2013 09:55
celanın son durumu içlen acısı gerçekten siyaset adamı belediye başkanı olursa çok daha iyi ve başarılı olur..daha önce bu işi yapmış insanların tekrar aday olması sadece bende aday olacağım zihniyeti celaya hiçbir şey kazandırmaz...
samet ekiz 09.09.2013 18:48
kemal abiyi tanıyanlar tanımayanlara anlatsın lütfen arkandayız tam destek
kazim 09.09.2013 10:36
adam taa 84 de başkanlık koltuguna oturmuş. 30 yıl sonra sahne aynı olurmu be reis? Türkiye aştı artık bu kısırdöngüleri...
emine 09.09.2013 01:54
efsane geri dönüyor hahırlı olsun
yeliz 08.09.2013 18:27
başkanlık adaylığınızı tebrik ederim bir mhp li olarak
ibrahim özkan 08.09.2013 17:52
değerli abimizin adaylığını destekliyoruz.
ATİLLA KARA 08.09.2013 12:26
inşallah bu sefer mualefet içinde mualefet olmayız tek yürek olur ve seninle beraber ekinözünü hak ettiği yerlerde görürüz yolun açık olsun kemal abi kalbinin ve kişiliğinin güzelliği ekinözüne hizmet etmesi dileğiyle herşey kalbinin güzelliğinde olsun
ALİ RIZA ÖNGÖREN 08.09.2013 12:21
Başarılar diliyorum.Umarım kazanır ve namusluca millete hizmet etme fırsatı bulursunuz.
TAYFUN YILDIRIM 08.09.2013 12:19
Tebrik ediyorum. Umarım emeklerinizin karşıliğını görürsünüz. Aday adayliği nasıl olurmus. Nasıl çalışılirmıs. Ögrettin herkese.
admin 07.09.2013 21:33
Efsane geri dönüyor , Ekinözü,Celaya hayırlı uğurlu olsun.Sizi yeniden belediye başkanı olarak görmek için sabırsızlıkla bekliyoruz...
YAŞAR DÖNER 07.09.2013 14:36
KEMAL ABİ YENİ DUYDUK ADAYLIĞINI ÇOK SEVİNDİK ELİMİZDEN NE GELİRSE ARKANDAYIZ EKİP SAĞLAM ÇALIŞIYOR
HAKAN TAPAN 07.09.2013 14:34
ADAM GİBİ ADAM İŞTE DAHA NE OLSUN... AK PARTİ DOĞRU SEÇİM YAPACAK SONUNDA
YILMAZ GÖZÜKARA 07.09.2013 14:17
DENEYİMİ İLE İLÇEMİZE DEĞER KATACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN DESTEĞİM SİZDEN YANA OLACAK
hüseyin yıldız 07.09.2013 12:01
kemal abi adaylığınızı canı gönülden destekliyorum ekinözünde AKP nin kazana bilmsi ve ekinözüne eniyi hizmetin yapıla bilmesi için kesinlikle sizin gibi tecrübeli bi başkan ve siyasetciye evet evet evet.hayırlı olsun.
hasan elegöz 07.09.2013 11:01
Başkanlık adaylığınızı tebrik ederim.
sefa kara 06.09.2013 21:47
deneyimli abimiz usta siyasetci KEMAL EKER i destekliyoruz ilçemiz için hayırlı uğurlu olsun
ismet yıldız 06.09.2013 21:46
Kemal amca tebrik ederim.
hakan ertemiz 06.09.2013 21:44
baskan her kim olursa olsun kemal beyin deneyimlerinden yararlanmalı
adem p 06.09.2013 20:33
ADAM GİBİ ADAMMM TABİ Kİ KEMAL EKER
İBRAHİM 06.09.2013 20:33
Bazı yorumlarda Kemal EKER beyin yaşına laf etmişler değerli arkadaşım akıl yaşta değil baştadır onu bırak yönetimin kadrosu önemlidir Kemal beyin genç dinamik yenilikçi bir kadro ile göreve geleceğine eminim. Çok iyi trasferler de gelecektir kendisiyle birlikte.
SAMET BULUT 06.09.2013 20:30
YORUMLARDAN DA GÖZÜKTÜĞÜ GİBİ KEMAL ABİ DENEYİMİ İLE BU İŞİ ALIR GÖTÜRÜR
METİN ZAFER 06.09.2013 19:07
ŞİMDİDEN KUTLARIM BAŞKANLIK ADAYLIĞINIZI ALLAHIN İZNİYLE BU İŞİN ALTINDAN HAKKIYLA KALKACAKSINIZ
AHMET KARA 06.09.2013 19:06
hakkı hukuku bilen dürüst insan,dürüst yönetiM
HASAN ALBAYRAK 06.09.2013 18:57
SAYIN EKER BEY ADAYLIK BAŞVURUNUZ HEM AK PARTİMİZ İÇİN HEMDE İLÇEMİZ İÇİN ÇOK YARARLI OLACAKTIR.
MEHMET TAPAN 06.09.2013 16:03
DEĞERLİ BÜYÜĞÜMÜZÜN BAŞKANLIK ADAYLIĞINI GÖNÜLDEN DESTEKLİYORUM. ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN
R.ZAFER 06.09.2013 14:01
ADAM YAA,İŞTE BAŞKAN;HAYIRLI OLSUN.
bekir özen 06.09.2013 12:29
Biz hakkı hukuku bilen dürüst insan,dürüst yönetim,şeffaf ,halka hizmetten kaçmayan bir belediye istiyoruz. Kim mi bu kişi Tabi ki de KEMAL EKER
AHMET GÜVEN 06.09.2013 12:18
KITMETLİ ABİMİZİN ADAYLIĞI TÜM ŞEHRİMİZ İÇİN HAYIRLARA VESİLE OLACAKTIR. OYLARIMIZIN DA BÖLÜNMESİNİ ENGELLEYECEKTİR.
AHMET ALİ 06.09.2013 10:53
KEMAL EKERİÇİN KONUŞMAK GEREKIRSE BU İŞİ İYİ YAPAR DAHA DOĞRUSU BU YUKU SIRTLAYACAK KİŞİDİR.
hakan karagöz 06.09.2013 10:08
durusuyla yüreğiyle ailesiyle adam gibi adam sevindim yeniden belediye başkan adayı olmasına
HASAN KARA 06.09.2013 09:20
DEĞERLİ ABİMİZİN BAŞKANLIK ADAYLIĞINI DESTEKLİYORUZ, DENEYİMLERİYLE İLÇEMİZE KATKIDA BULUNACAĞINA EMİNİM.
Demirlik Ramazan 06.09.2013 08:39
Değerli Büyüğümüz Kemal EKER beyefendinin Aday Adaylığı Ekinözüne hayırlı uğurlu olsun. Kemal Beyin bir dava adamı,hizmet adamı, bilgi ve tecrübe adamı olduğu herkesce bilinmektedir. Ne demiş Atalarımız Güzel gözünden, Yiğit sözünden belli olur. Ekinözü halkına hayırlı uğurlu olsun.
elbistanlı eüaş çalışanı 05.09.2013 23:21
yorumları okudum bu ekinözünün niye gelişmedigini anladım 75 yaşamış adama bu kadar övgü yazarsanız memleket gelişmez gelende yatar böyle
RAMAZAN KÜÇÜKDAĞLI 05.09.2013 23:00
KEMAL EKER DÜRÜST İLKELİ,ÇİZGİSİNDE MİLİM SAPMA OLMAMIŞ AZ SAYIDA POLİTİKACILARIMIZ DANDIR ..ÇOK İSABETLİ KARAR ALMIŞ KENDİLERİ BU DÖNEM OLMAZSA OLMAZLARDAN..
AZİZ KAVUN 05.09.2013 22:51
BU İŞ İÇİN DENEYİM, DÜRÜSTLÜK LİYAKAT YANİ BİR LİDERDE OLMASI GEREKENLER YETERİNCE MEVCUT
EMRE YILDIZ 05.09.2013 22:46
ekinözü İlçesine Kemal Eker’İ Aday gösterilmesi Çok yerinde bir tercih olacaktır.
KADİR GÜLLÜ 05.09.2013 21:06
ilçemiz yıllardır bakımsız kaldı.ilçemizi kalkındıracak bir adam lazım Kemal EKER bu işin adamı abimizi destekliyorum elimizden ne gelirse tüm kalbimizle çalışmaya hazırız.
Halit UĞUR 05.09.2013 20:54
Allah hayırlı uğurlu eder inşallah Ekinözü için çok önemli bir gelişmedir SAYIN EKER Kahramanmaraş için bir şanstır umarım bunu anlarlar.
nermin kara 05.09.2013 20:41
kemal bey hayırlı olsun sizi destekliyoruz umarım herşey yoluna sokarsınız
EMİN EKMEN 05.09.2013 19:03
bu seçim de ekinözü için en iyi temsil ve hizmet edecek aday kemal ekerdir.
HASAN AKAY 05.09.2013 19:02
SAYIN EKER SECİERLERSE KESINLIKLE PİŞMAN OLMAYACAKLARDIR. ÇÜNKÜ EKER AİLESİ BÜTÜN KAHRAMANMARAŞ HALKI TARAFINDAN SEVİLEN TEMİZ BİR AİLEDİR..
MEHMET KARAMAN 05.09.2013 19:01
SAYIN KEMAL EKER AK PARTİ ADAYI OLURSA OYLARIN ARTMASI KAHRAMANMARAŞLA LA SINIRLI KALMAZ ÇEVRELERİNİ BİLE ETKİLER HAYIRLI OLSUN SEVİLEN BİR AİLE...
AHMET UĞUR 05.09.2013 18:53
DENEYİMLİ POLİTİKACI ABİMİZE ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN DİLİYORUM . KENDİSİNE DESTEĞİMİZ TAM OLACAKTIR.
HİKMET YAMAN 05.09.2013 18:51
SAYIN BAŞKANIMIZI ŞİMDİDEN TEBRİK EDİYORUM DURUSUYLA SÖZÜYLE İŞLERİYLE KALİTELİ İNSAN YİNE İŞ BAŞINDA
KEMAL CNK 05.09.2013 18:50
YENİDEN BAŞKAN ADAYI OLMASINI TEBRİK EDİYORUM ÇOK YERİNDE VE ZAMANINDA BİR ADIM SİZİNLE ÇALIŞMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM
Mustafa Tok 05.09.2013 16:11
dogru adım ve doğru seçim olacaktır.
Mehmet Kabak 05.09.2013 16:11
çok dürüst birisidir onun belediye başkanı olmasını isterim.
Mehmet Tahir 05.09.2013 16:10
Yolun ve Bahtın açık olsun sana başarılar dilerim Allah yar ve yardımcin olsun başarılar dilerim belediye başkanımız en iyi aydalardan birİ
ZEKİ BOZLUK 05.09.2013 15:59
ekinözü için en doğru karar Kemal EKER çalışmalarıyla bu işin üstesinden gelebilecek bir abimiz hem dava adamı hem de iyi bir politikacı yolun açık olsun.
Elif YILDIZ 05.09.2013 15:52
Kemal beyin katkılarının çok olacaklarından eminim yenilik her zaman iyidir.
ÖMER FARUK ESENCE 05.09.2013 15:48
YAPTIĞI PROJELER YAPACAKLARININ GÖSTERGESİDİR BAŞKAN OLMASINI AİLECEK İSTİYORUZ KENDİSİNE DESTEĞİMİZ TAM GÖZÜ KARA İŞ YAPACAK BİR ADAM VARSA BU KİŞİ KEMAL EKER DİR.
İHSAN CAN 05.09.2013 12:37
mütevazi adil ve vizyonuyla ekinözüne hekedilen belediyeciliği kazandıracagına inanıyorum.bu yüzden Kemal EKER diyorum.ALLAH muaffak eder inş.
İBRAHİM ÇANKA 05.09.2013 12:35
Sayın Kemal EKER gecmiste yaptiklariyla kendini kanitlamis bir adamdir. Dava adamidir, yureklidir, mazlumun yanindadir, emegin yanindadir, en onemlisi HAKKIN yanindadir .Baskan Kemal EKER olacak insallah..
HAKAN GÖNENÇ 05.09.2013 12:34
bir Ekinözü sevdalısı olarak ilimize hizmet edecek bir başkan . iş bilen hizmet edecek siyasi ayrım yapmadan ekinözü ve ekinözülülere hizmet edecek bir insan .HAYIRLI OLSUN ÇOK SEVİNDİK DESTEĞİMİZ TAM
ALİ GUZEY 04.09.2013 15:32
GEÇMİŞTE EKİNÖZÜNE HİZMETİ TARTIŞILMAZ OLAN, HALKIYLA BİR BÜTÜN OLAN, HER TÜRLÜ DERTLERİNE DERMAN OLABİLMEK İÇİN VAR GÜCÜYLE ÇIRPINAN, DÜRÜSTLÜĞÜ VE ÇALIŞKANLIĞI İLE HEMŞEHRİLERİNİN GÖNLÜNDE TAHT KURAN SAYIN KEMAL EKER, BU GÖREVİN ÜSTESİNDEN DE LAYIKIYLA GELECEKTİR.
İSMET KARAHAN 04.09.2013 15:30
benim seçme şansım olsa ben de Sayın Kemal EKER Beyin olmasını tercih ederdim.. Kiminle konuşsam hakkında hep güzel şeyler duyuyorum.. Kahramanmaraşımıza hayırlısı olsun
AHMET YILDIRIM 04.09.2013 15:28
FAZLA LAFA GEREK YOBU İŞİ ÜSTLENEBİLECEK TEK KİŞ
Faruk ARIK 04.09.2013 13:19
Siyaset demek,idare etmek, yönetmek,adil hizmet etmek demektir. bu kapsamda Sayın Kemal EKER abimizin bu nitelikleri ve özellikleri benliğinde gördüğümden ekin özü beldesi için halkımız için çok isabetli bir karar vermiş olduğundan kendisine çalışmalarında hayırlı ve uğurlu olsun der başarılar dilerim.
Ahmet AKTAŞ 04.09.2013 09:14
Saygıdeğer Kemal Ağabeyim. Sizi canı gönülden tebrik ediyorum.Aday adaylığınızın adaylığa, sonrasında da Başkanlığa ulaşmasını temenni ediyorum.Rabbim sizin gibi fedakar, hizmet ehli ve samimi insanların sayısını arttırsın.Rabbim yar ve yardımcınız olsun.
azem yıldırım 03.09.2013 17:10
MUHTEREM AĞABEYİMİZİ TEBRİK EDER ADAY ADAYLIĞININ ADAYLIK,ADAYLIĞININDA BAŞKANLIKLA SONUÇLANMASINI EKİNÖZÜ NÜN SELAMETİ AÇISINDAN CAN-I GÖNÜLDEN TEMENNİ EDERİM..TÜRKİYE HER ALANDA GELİŞİRKEN EKİNÖZÜ NÜN OLDUĞU GİBİ KALMASINI HİÇ BİR AKLI SELİM İNSAN KABUL ETMEZ.EKİNÖZÜ HALKI DA EMİNİM Kİ HER ŞEYİN FARKINDA VE EKİNÖZÜ İÇİN, EKİNÖZLÜLER İÇİN BİR KEZ DAHA KEMAL EKER DİYECEKLERDİR. BÜTÜN EKİNÖZÜ NE SEVGİ VE SAYGILARIMLA......AZAM YILDI
Adamın Teki 03.09.2013 14:29
Haberi ilk gün okudum, yorum yapmak istemedim. Ancak yapılan yorumları görünce yazma gereği duydum. Sınırsız öfke, kin tutabilen karakter ve hırslarını kontrolde güçlük çeken birileri elindeki yetki asla doktor neşteri olamaz. Allah Ekinözü için hayırlısını ihsan eyleye. Saygılarımla.
Mustafa ÇELİKDEMİR 03.09.2013 10:38
Doğruluğu ve dürüstlüğü ile pusulası hakka ve halka dönük Başkana ve Ekinözü halkına hayırlı olsun; seçimde yanındayız.
Özgür ERTEM 03.09.2013 09:58
Doğru ve güvenilir aday hayırlı olsun.
mehmet yılmaz 03.09.2013 09:56
yerel yönetim alanında uzmanlaşmış biri bence olarak belediyeye faydalı olacağını düşünüyorum. hayırlı olsun.
mehmet altun 03.09.2013 09:52
Kemal Eker beyin başkanlık adaylığına çok sevindim kendisine desteğimiz tam allah yolunu açık etsin
Ahmet Yalçındağ 02.09.2013 21:18
emektar kemal bey içimizden biri inşaallah gelicek.yöre halkımız tekrar kemal beye teveccüh edecektir hayırlı uğurlu olsun
sait 02.09.2013 20:39
Senin gibi bir başkan lazım ekinözüne kemal bey..İnş kazanırsınız arkanızdayız.
hayrettin 02.09.2013 19:50
kemal bey siz benim tanıdığım gerçekten dürüst bir siyasetçisiniz. Tekrar siyasete dönmeniz Ekinözü ve halkı için sevindirici bir durum Allahtan başarılarınızın devamını getirmesini diler, ellerinizden öperim.
Ahmet 02.09.2013 18:55
ekinözü dürüst çalışkan ve bunu daha önceden ispat etmiş bir başkana kavuşacak inşaallah kandilliler yanında içimizden birini görmek istiyoruz
Ahmet Yalçındağ 02.09.2013 18:51
çok sevindik ekinözü yeniden hizmetle tanışacak şimdiden hayırlı olsun seçimlerde ekinözündeyiz Alişardan ahmet
Kuscu 02.09.2013 17:53
Kemal Eker Ekinözü biçer... Hayırlı olsun
Celal Anlak 02.09.2013 17:51
Şahsen çok sevindim. Tecrübeli Başkan istikrarlı bu döneminde Ekinözünde búyük hizmet ve atılımlara imza atacacağına inanıyorum. Hayırlı olsun.
celalı 02.09.2013 17:47
Memleketimize ve özellikle ekinözü ne hayırlı olsun.
AHMET AHMETOĞLU 02.09.2013 16:26
bence bu insanların doyumsuzluğu, hizmetle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Yaş yetmişi geçmiş ama ne yapalım gönül geçmemiş,hizmetin verimliği için bence gençlerin önünü açmak lazım değilmi üstad?
fatih yeşil 02.09.2013 14:12
DEĞERLİ AĞABEYİM; ADAYLIĞINIZIN HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDER, BAŞARILAR DİLERİM...