SON İHALELER

HAVA DURUMU

ELBİSTAN HAVA DURUMU
A+ -A 13.03.2011 - 10:11

AKBAŞ, AK PARTİDEN ADAY ADAYI

AKBAŞ, AK PARTİDEN ADAY ADAYI
AKBAŞ, AK PARTİDEN ADAY ADAYI

Politika

Elbistan eski Belediye Başkanı İnşaat Mühendisi Hamza Akbaş, AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayı olmak için başvuruda bulunacağını açıkladı.


Elbistanlı işadamı ve Elbistan eski Belediye Başkanı İnşaat Mühendisi Hamza Akbaş, AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayı olmak için başvuruda bulunacağını açıkladı.

Bir dönem Elbistan Belediye Başkanı olarak görev yapan Hamza Akbaş, "Pazartesi günü müracaatta bulunacağım. Allah nasip eder ise memleketime hizmet etmeyi amaçlıyorum" dedi.


4302 Okuma

YORUM EKLE Haber Yorumları ( 39 Adet)

ibrahim özcan 18.03.2011 19:09
Daha yıllar önce olmalıydı.İnşallah milletvekili ve de bakan olarak görmek istiyoruz.Bu bizim gibi düşünenlerin 20 yıl öncesine dayanan samimi istek ve arzusudur.
Ahmet Tuğrul UĞUR 14.03.2011 21:43
allah nasip eder inşallah.
Atakan 14.03.2011 18:57
Hamza Akbaş Bilgi birikimi,Kabiliyeti ve kapasitesi ile Değil Milletvekilliği,bu hükümette bakanlık yapacak vasıflara sahip bir insandır.Umarım adaylara Karar verenler objektif değerlendirme yaparlar da Elbistan bir Bakan çıkarır.
bilir kişi 14.03.2011 14:08
Elbistanımızın büyük bir köy halinden kurtulmasını saglamış,tüm okul ve devlet dairelerini yapmış ve bunların yanı sıra demokrasiyi ögretmeye çalışmış yüce bir insan,,,yolun açık olsun abicigim
fatih özdemir 14.03.2011 12:39
Elbistanımıza uzun yıllar hizmet eden eski belediye Başkanımız olan Hamza AKBAŞ'a şimdiden hayırlı olsun dileklerimle
yaşar 14.03.2011 12:02
yeni yüzler istiyoruz.
Ramis ÖZCAN 14.03.2011 11:21
Hayırlı olsun abi İnşallah sizi TBMM de görmek istiyoruz.
ahmet topsakal 14.03.2011 10:46
Hamza Bey memleket için çok önemli bir isim.Eğitimi iş hayatı başarıları memleket ölçeğinin çok üstünde ve nitekim en doğru yaşta ve en doğru zamanda bizim için üstleneceği bu görevde başarılar diliyorum yolun açık olsun abi.
hizmet 14.03.2011 10:45
sayın başkan hayırlı olsun yeni hizmetler için çağdaş bir ELBİSTAN için
elbistanlı 14.03.2011 10:38
hamza abi sana başarılar.sana yakışır ama ben sana kırgınım.2009 seçimlerinde bize 2004 seçiminde yanliş yapanları afettin bizi ortada bıraktın.umarım bizi bir daha ortada bırakmassın.
karakuş MULLA 14.03.2011 09:57
elbistan daha yeni adayını buldu canı gönülden desdekliyorum inşaallah parti sıra verirde partinin oyu artar sayın hamza beyin şahşi çok oyu var ekmegi ekmekçiye ver beşkuruşda fazla ver arkandayız hamza bey sonuna kadar YAPTIKLALARIN YAPACAKLARININ TEMİNATIDIR
Mustafa TURAN 14.03.2011 09:56
Hamza abi hayırlı olsun.Başarılar dileriz.
ali 14.03.2011 09:53
öncelikle adayadaylığını tebrik eder sonu hayırl olması için temenniler dilerim.Bütün aday adaylarının içinde tek önder lider personel olarak şu kesin HAMZA AKBAŞ var elbistan onu birkez daha görecek nakadar adil bir siyasetci olduğunu kim ne derse desin ömrünü siyasete adamış bir insanın başka amacı olmaz adam hizmet için geliyor tabıkı.
D.Aygün 14.03.2011 09:18
Hayırlı olsun elbistanımıza.
mehmet 14.03.2011 08:29
gönderecegimiz milletvekilinin bakanlık alması bunuda basaracak kişi Hamza Akbaştır.
murat 14.03.2011 08:27
sayın hamza akbaş bagımsız aday ol
mehmet ali 14.03.2011 08:26
Hele şükür...Sayın Hamza AKBAŞ inşallah hayırlısı olur bu hayırdı sizin Elbistan milletvekili olmanız olur inşallah...
dogrucu 14.03.2011 00:23
MEMLEKET MESELELERİNİ İYİ ANAALİZ EDEN ZAMANINDA ZORLUKLARLA MÜCADELE VERİP ELBİSTANIN ŞEHİRLEŞME AÇISINDAN TEMEL TAŞLARINI YERLEŞTİREN ÇİFÇİNİN BAGRINDAN ÇIKMIŞ İŞ DÜNYASINDA BAŞARIYI YAKALAMIŞ BİR KİŞİ OLARAK TÜM BÖLGENİN TEMEL SORUNLARI OLAN ULAŞIM SANAYİLEŞME EGİTİM SAGLIK VE İSTİHDAM SORUNLARINA KALICI ÇÖZÜMLER BULACAGINA İNANIYOR VE ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN DİYORUM.
memleket 14.03.2011 00:17
Hayırlı olsun Elbistanımıza...Memleketimiz için iyi bir fırsat...İş bilenlerin,hizmet aşığı insanların ve de en önemlisi şahsiyetli insanların milletin vekili olması lazım...Hamza Bey de bu özellikler fazlasıyla mevcut...Başarılar dilerim...Selamlar
mesut özcan 14.03.2011 00:05
geçmişten biliyorumki ülkemizin önünü açaçak kişilerden birisi inşallah hayırlısı olur şimdiden başarılar
çogulhanlı cuma karaca 13.03.2011 23:32
Elbistana hizmet eden elbistana yakışacak her işin altın dan kalkacak güçde bir insan ALLAH yolunu açık etsin büyük adam.
nihayet 13.03.2011 23:31
beklenilen açıklamayı sonunda yaptınız milletvekilliği yakışır size başarılar diliyorum
selim 13.03.2011 23:20
Bu işi gençlere bırakın. Hamza bey.
istanbullu 13.03.2011 22:07
elbistanımıza hizmet edebilecek en iyi adayın hamza akbaş oldugunu düşünüyorum.... diğer adayadaylarının hepsinden daha iyi iş yapabileceğini söylerim... şimdiden hayırlı olsun... sonuna kadar arkasındayızzz
Maraşlı 13.03.2011 21:31
Hayırlı Uğurlu olsun Hamza Abi Seni meclisde de hizmet ederken görmek çok güzel olacak.Hemde En güçlü Adaysın Suan.Yolun Açık olsun...
murat 13.03.2011 20:16
bu memlekette hiçmi genç kuşak kalmadı. artık eski siyasetçilerimizin dedekorkut olması lazım. sayın akbaş hizmetleriniz için teşekkür ediyoruz ancak yeni kuşaklara artık fırsat verin.
durdu gunalmis 13.03.2011 18:59
insaallahhayirli olsun
Hacı Durdu CEHİZ 13.03.2011 18:54
Hamza Bey Hakkında Hayırlısı olsun Başarılar diliyorum
seninle 13.03.2011 17:41
elbistana yaptığın hizmetlerin devamını yapmanı beklemekteyiz o yüzden destekçiniz
mehmet kose 13.03.2011 17:31
elbistana buyuk hizmeti olan bir siyasetcimiz elbistan icin buyuk bir sans diyorum hayirli olsun
can yıldız 13.03.2011 16:23
yanındayız hamza bey
ömer 13.03.2011 16:20
hayırlı olsun diliyorum
elbistanlı 13.03.2011 16:11
hamza bey önceleri de yapmış olduğu hizmetlerle bir adım önde duran bir büyüğümüzdür.. memleket için hayırlı olacağı kanaatindeyim. başarılar diliyorum.
Sedat TONTUŞ 13.03.2011 15:59
Hakkınızda hayırlısı olur inşallah. Memlekete hizmet edeceğineizden hiç şüphem yoktur.
Mahmut ŞAHİN 13.03.2011 15:41
Tam yerinde bir karar inşallah milletvekili olursunuz, memleket için hayırlı olacağından eminiz başarılar.
ergun 13.03.2011 13:05
şimdiden hayırlı olsun elbistan için bulunmaz bir fırsat avni bey çok yoruldu biraz istirahate ihtiyacı var
kadir akdaş ankara 13.03.2011 12:22
hamza abimin adaylıgını tebrik ediyorum hayırlı ugurlu olsun allah yar ve yardımcısı olsun kadir akdaş ankara
ahmet yılmaz 13.03.2011 11:35
hamza abimiz kusurumuza bakmasın lütfen. zaten kendisi her dönem ya milletvekili aday adayı ya da belediye başkanı adayı oluyor. yani alıştık bu görüntülere.
Ahmet Hüdai ULUTÜRK 13.03.2011 11:27